Fri frakt         1-2 dagars leveranstid      Över 300 smaker        Färskt snus        

Reklamation, Returer & Ångrat köp

Du hittar våra köpvilkor här köpvillkor

Reklamation, Returer & Ångrat köp
Viktig information: Vid alla typer av reklamationer måste du uppvisa ett faktiskt fel. Behåll därför den defekta produkten, kasta eller bruka den inte. Behåll alltid original lådan till produkten, då koder finns skrivna på lådorna som vi måste ha. cigge.se erbjuder 6 månaders garanti på alla ecigaretter så som moddar och tankar.

Det är lämpligt att du som kund kontrollerar leverans direkt vid mottagandet för att verifiera att denna är riktig och felfri. Cigge.se står alltid för returfrakt när det gäller skadat, felaktigt gods eller Reklamationer. Skulle det inte vara ett fel på en reklamation som vi fått in och gått igenom så kan vi debitera en avgift för arbetet, frakter och kostnader för coils och dvs som använts för gå igenom en produkt.

Om en reklamation har skickats till oss och vi har gått igenom den men inte får svar av kund på telefon, sms eller email efter kontakt så kasserar vi produkten efter 2 månader vilket innebär att du går miste om din chans till kompensation.




Vill du skicka en produkt till oss på reklamation, skriv till våran Support på support@cigge.se så din reklmation finns regiristerad och du kan få en retursedel först. sen ladda ner och fyll i detta formulär under. 
Reklamations Formulär


Vill du skicka tillbaka en produkt som blivit felköpt eller felskickat, skriv till våran Support på support@cigge.se så din retur finns regiristerad först. Sen ladda ner formuläret under och fyll i.
Retur Formulär


Vill du ångra ditt köp, skriv till våran Support på support@cigge.se så ditt ångrade köp finns regiristerad först detta är mycket vikitgt för din egna skull som konsument. Efter du kontaktat oss så laddar nu ner och fyller i formuläret under.
Ångerblanket